concept trei iasi
Stiri

Sportul anului: Cross-Training! In ce consta si care sunt beneficiile acestui sport

Pentru foarte multi oameni, cross-training este acel sport care aduna impreuna persoane ce fac tractiuni sau ridica greutati uriase pentru ca asta vad ei in acele documentare interesante, pe care le vizioneaza la televizor sau pe internet. De fapt, este o activitate sportiva in care sunt combinate elementele de forta, exercitiile de fitness cardio si exercitiile cu greutatea corporala.

De ce ar trebui sa practici tu acest sport? Foarte simplu! Cross-training-ul iti sporeste increderea in fortele proprii, socializezi foarte usor cu oameni care au aceeasi pasiune, care gandesc la fel ca si tine si care sunt incantati sa petreaca timp de calitate intr-un mediu placut si distractiv.

Iata 7 informatii pe care trebuie sa le ai despre acest sport:

  1. Multe persoane se intreaba daca pot practica si ele aceasta activitate sportiva. Raspunsul este da, atat timp cat pot sa execute toate miscarile. Fiecare trebuie sa aiba un echipament de cross training, vointa si multa hotarare pe parcursul unui atrenament solicitant pe masura greutatilor pe care le poate ridica;
  2. Daca incepi sa practici acest sport, asta nu inseamna automat ca vei putea ridica greutati foarte mari, ar fi imposibil, totul se va face treptat. Dupa ce ai invatat sa stapanesti miscarile de baza, vei avea o tehnica ireprosabila si te vei asigura ca poti realiza tractiuni perfecte;
  3. Ai nevoie de o sala foarte buna pentru a incepe acest sport, asa ca mai intai trebuie sa cauti daca in orasul tau este deschis un astfel de loc. Apoi cauta si descopera cat mai multe lucruri despre cross-training si pune intrebari acolo unde nu intelegi pentru ca este important sa stii exact ceea ce faci. Experienta este foarte frumoasa, distractiva, solicitanta. Bucura-te cat poti de aceasta experienta;
  4. Un sport la moda, extrem de accesibil tuturor, cross-training-ul iti impune practic redobandirea conditiei fizice si a formei corpului. Intensitatea antrenamentului este mult mai mare decat in cazul altor sporturi, inlantuind o serie de exercitii ce va mobiliza cu brio toate grupele de muschi;
  5. Durata antrenamentului, de regula, foarte scurta, poate fi pe placul multor persoane ce nu au la dispozitie mult timp pentru miscare sau pentru a practica diverse alte sporturi. Vei observa o ameliorare a sistemului cardiorespirator, o reducere a kilogramelor, chiar cresterea masei musculare, doar daca te antrenezi de 3 ori pe saptamana, cate 30 de minute o sedinta;
  6. Cross-training-ul poate fi realizat pentru completarea activitatii sportive pe care o faci deja, acest sport sporindu-ti performantele. Un antrenament de cross-training incepe cu faza de incalzire ce pregateste corpul pentru efort, continua cu faza de mijloc, ce combina exercitiile cardio cu cele pentru dezvoltarea musculaturii si se finalizeaza cu revenirea la calm prin recuperare activa, auto-masaj sau alte forme;
  7. Fiecare sedinta de antrenament este conceputa de antrenor in mod diferit, tocmai pentru a evita rutina si pentru a mentine placerea de a lucra a fiecarui sportiv.  

In concluzie, cross-training-ul poate fi o activitate sportiva care se potriveste cu dorinta ta de a-ti recupera conditia fizica generala, fiind o metoda unica si foarte eficienta. Acest sport nu presupune existenta un echipament costisitor, asadar, poate fi exact ceea ce iti trebuie pentru a arata senzational.

 

surse foto: Shutterstock.com

Facebook Comments

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

To Top