Bratari maritime
Stiri

Afectiuni comune in sarcina: cum tratezi picioarele umflate

Pe perioada sarcinii, in organismul femeii se produc schimbari normale. Efectele acestora sunt, uneori, placute, precum acea stralucire pe care toata lumea o observa la viitoarele mame, insa poti avea parte si de altele mai putin placute, care provoaca disconfort.

Acesta este si cazul picioarelor umflate, afectiune ce este resimtita, de obicei, in ultimele luni ale sarcinii. Termenul medical pentru aceasta este edemul si nu trebuie sa te sperie. Exista mai multe cauze pentru care apare, iar printre ele se numara procentajul mai mare de apa retinut in organism, modificarea structurii sangelui din cauza schimbarilor hormonale, presiunea pe care uterul marit o pune asupra venelor din pelvis si surplusul de greutate datorat bebelusului in continua dezvoltare. Odata ce nasti, insa, totul va reveni la normal, asa ca nu trebuie sa te ingrijorezi!

Descopera ce poti face pentru a ameliora efectele neplacute  

  1. Poarta haine comode

Este important sa porti numai articole vestimentare comode si lejere, incepand de la sosete, pana la blugi pentru gravide si chiar si lenjerie intima! Hainele create pentru femeile insarcinate sunt fabricate din materiale elastice, cu cusaturi bine pozitionate, care iti ofera un confort sporit! Asadar, este indicat sa alegi pentru purtarea de zi cu zi piese ce nu pun presiune pe corp si pe piele, care lasa sangele sa circule cu usurinta. Acest lucru este valabil si in cazul incaltarilor. Incepand cu luna a sasea, vei observa ca sandalele sau pantofii te strang, de aceea este indicat sa iti achizitionezi una sau doua perechi mai mari decat porti de obicei.

  1. Foloseste o perna pentru a-ti inalta picioarele cand te odihnesti

Pe timpul verii, este posibil sa fie si mai inconfortabila aceasta afectiune, din cauza caldurii care accentueaza si mai mult simptomele. Pentru a reduce efectele picioarelor umflate, de cate ori ai ocazia, tine-le la un nivel mai ridicat decat in mod normal. Ritualul tau de dinainte de somn ar trebui sa includa purtarea unor camasi pentru alaptat de la Mamaboutique, foarte potrivite si in perioada sarcinii, si asezarea unei perne in dreptul picioarelor, care va contribui semnificativ la reducerea umflaturii. Astfel, iti vei crea un mediu perfect pentru o odihna satisfacatoare, atat de necesara! In pat sau pe canapea, este bine sa ridici picioarele peste nivelul capului.

  1. La birou, foloseste ce ai la indemana pentru a-ti crea o scarita

Atunci cand esti la birou, nu iti poti ridica picioarele foarte mult, chiar daca simti nevoia, insa, prin intermediul unor carti, a unei cutii sau chiar a unui scaun de mici dimensiuni, daca ai prin preajma, te poti bucura de putin mai mult confort.

  1. Ia pauze de la a sta asezata si fa plimbari scurte

Pentru a pune sangele in miscare, asigura-te ca nu stai aseazata o perioada prea indelungata. Cand simti nevoia, ridica-te si fa cativa pasi pentru a te dezmorti sau chiar scurte plimbari, daca ai ocazia.

  1. Utilizeaza cu incredere baile cu sare si masajul

Sarea este un bun remediu pentru picioarele inflamate, astfel ca poti pregati astfel de bai dimineata si seara, inainte de culcare. Intr-un lighean, toarna apa calduta si sare grunjoasa sau sare de baie si vei simti imediat cum muschii se vor relaxa, iar presiunea va disparea usor usor. Pentru circulatie, dupa ce ai facut acest lucru, foloseste uleiuri esentiale, cu extract de levantica, menta sau orice alte plante cu proprietati calmante pentru a-ti face masaje.

Pe langa aceste lucruri, este bine de stiut ca miscarea fizica ajuta si ea. Exercitiile usoare de incalzire ori streching, dar si yoga te vor ajuta sa te simti mai bine pe perioada sarcinii!

Facebook Comments

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



curatatorie incaltaminte iasi Iasi

 
To Top